معرفی بازی | «نبرد با ارباب تاریکی»، Hustle Castle
  • کد مطالب: ۸۰۱۹۷
  • /
  • ۲۶ خرداد‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۷

معرفی بازی | «نبرد با ارباب تاریکی»، Hustle Castle

در Hustle Castle به عنوان فرمانده‌ای شجاع می‌خواهیم به دنیای شوالیه‌ها برویم.

علیرضا وفایی نیا - در این بازی می‌خواهیم به دنیای شوالیه‌ها برویم. داستان Hustle Castle از این قرار است که شما و دیگر شوالیه‌های سرزمینتان از نبردی سخت برگشته‌اید که ناگهان می‌بینید حاکم دزدیده شده و قلعه شما در تاریکی فرو رفته است.

ارباب تاریکی پس از سال‌ها بازگشته است و می‌خواهد حاکم و خانواده‌اش را از بین ببرد. حاکم گم شده است و خانواده‌اش هم حال خوشی ندارند.

اکنون شما به عنوان فرمانده‌ای شجاع باید به دنبال حاکم بگردید و سربازان گمشده را یکی پس از دیگری پیدا کنید. در این راه افراد قابل اعتماد کمی شما را همراهی خواهند کرد، اما باید مراقب باشید، چون قرار نیست همه‌چیز آن‌گونه که انتظار دارید پیش برود.

مأموریت‌های جانبی بازی بسیار مهم هستند. در این مأموریت‌هاست که باید به دنبال سربازهای گمشده بگردید و آن‌ها را به نیروهای خودتان بیفزایید تا بتوانید ارتش را تقویت کنید و به نبرد با ارباب تاریکی بروید.

نیروهای مختلفی که به قلعه‌ی شما اضافه می‌شوند می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند و منابعی را که برای پیشرفت نیاز دارید استخراج کنند.

در واقع، آن‌ها علاوه بر جنگجو، نقش کارگرهای شما در قلعه را هم ایفا می‌کنند. در طول بازی باید قلعه‌تان را ارتقا دهید، حواستان به منابع مختلفی که در حال استفاده از آن‌ها هستید باشد و برای مردمتان فرمانده خوبی باشید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.